lunes, 28 de noviembre de 2011

Primer post

Soc metgessa de família de professió, actualment senadora per l'Entesa pel Progrés de Catalunya i regidora del PSC-PM de Sitges. He exercit de metge i m'he dedicat a la gestió sanitària els darrers anys. Vaig començar la meva carrera política com a Cap de gabinet de Benestar i Família l'any 2006 amb la Consellera Carme Figueras. Després vaig treballar al CatSalut, com a adjunt a la gerència primer, i desprès com a gerent del territori Barcelona Sud, que abastava des de L'Hospitalet de Llobregat, El Baix Llobregat, L'Alt Penedès i el Garraf , emmarcat en la Regió Sanitària de Barcelona.

Pretenc que aquest blog sigui un espai per poder expressar les meves idees dels esdeveniments que vivim en aquests temps convulsos. La immediatesa no ens deixa espai per a la reflexió, amb prou feines païm una notícia que la realitat ja l'ha tornat caduca.

Com comentava Andreu Missé ala presentació del llibre La crisis del Euro escrit amb Josep Borrell "cada dia passen tantes coses, que mai tenim temps de reflexionar-hi, però les hem d'explicar".

També voldria que fos un espai per compartir la meva visió d'aquest dia a dia, especialment en temes de salut, polítiques socials, igualtat entre altres.

I de tant en tant, si el temps i la realitat m'ho permeten, hi reflexionaré.

Espero que us agradi i que sigui d'utilitat per tots aquells que volem continuar avançant cap a un país de progrés, on la igualtat d'oportunitats sigui una realita

1 comentario:

  1. Enhorabona pel nou Blog.
    Em serà més fàcil seguir-te la pista malgrat la distància.
    Com bé dius, ens toquen viure uns moments convulsos on la reflexió i l'esperit crític són més necessaris que mai.
    Un abraçada guapa.
    Ens llegim!

    ResponderEliminar